Dersin Adı | Mesleki İngilizce II |
Kodu | Yarıyıl | Teori (saat/hafta) | Uygulama/Lab (saat/hafta) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ING 222 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 2 |
Ön-Koşul(lar) | Yok | |||||
Dersin Dili | İngilizce | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin Düzeyi | - | |||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders ile öğrencilerin alt orta (B1-Independent User) düzeyinde İngilizce kelime kullanmalarını sağlamak, seviyelerine uygun dilbilgisi ile dil becerilerini kullanarak orta düzey dinleme, okuma, yazma ve konuşma becerilerinin ilerletilmesini sağlanması amaçlanmaktadır. |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Bu ders, B1 düzeyinde İngilizce bilgisine sahip olmak için gerekli yapıları ve kelime bilgisini öğretmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | |
| Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Dersin Tanıtımı | |
2 | Talk about a life change | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 68-69 978-1-4082-1932-4 |
3 | When to lie | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 70-71 978-1-4082-1932-4 |
4 | Describing object, places,things | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 78-79 978-1-4082-1932-4 |
5 | Dönemin gözden geçirilmesi | |
6 | Tekrar | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 68-79 978-1-4082-1932-4 |
7 | Professions and Money | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 80-81 978-1-4082-1932-4 |
8 | Nature | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 88-89 978-1-4082-1932-4 |
9 | The Outdoors | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 90-91 978-1-4082-1932-4 |
10 | Making guesses | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 92-93 978-1-4082-1932-4 |
11 | Crime and Punishment | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 100-101 978-1-4082-1932-4 |
12 | Communication | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 108-110 978-1-4082-1932-4 |
13 | Talk about the Future | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 110-111 978-1-4082-1932-4 |
14 | Give Opinions | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book sayfa: 112-113 978-1-4082-1932-4 |
15 | Genel Tekrar | |
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book / ISBN 978-1-4082-1932-4 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Speakout: Pre-Intermediate Students’ Book / ISBN 978-1-4082-5951-1 |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım | 1 | 10 |
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | 2 | 20 |
Portfolyo | ||
Ödev | 2 | 30 |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||
Proje | ||
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | ||
Final Sınavı | 1 | 40 |
Toplam |
Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 5 | 60 |
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 1 | 40 |
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) | 16 | ||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 0 | ||
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | 2 | 2 | |
Portfolyo | |||
Ödev | 2 | 1 | |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||
Proje | |||
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | |||
Final Sınavı | 1 | 6 | |
Toplam | 60 |
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | * Katkı Düzeyi | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Laboratuvar Teknolojisi alanına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem ve araçlar hakkında bilgi sahibi olabilecektir. | |||||
2 | Mesleki bilgileri sentezleyebilecek, analiz edebilecek, yorumlayabilecek, sorgulayabilecek, eleştirebilecek ve mesleki yasal mevzuatı takip edebilecektir. | |||||
3 | Alanında edindiği kuramsal bilgileri uygulama alanında kullanabilecek ve sorunlara ilişkin çözüm önerileri geliştirebilecektir. | |||||
4 | Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin çalışabilme becerisine sahip olabilecek ve bunları çalışma ortamında kullanabilecektir. | |||||
5 | Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilecektir. | |||||
6 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olabilecektir. | |||||
7 | Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilecektir. | |||||
8 | Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisine sahip olabilecektir. | |||||
9 | İngilizce'yi Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi’nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecektir. | |||||
10 | İş güvenliği, çevre koruma, kalite kavramlarını bilecek ve bunların gereklerini yerine getirebilecektir. |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest